Senior PHP fejlesztő

állásajánlat

A FlexiBill Fintech csapatával azon dolgozunk, hogy megreformáljuk az elmaradt pénzügyi megoldásokat, digitalizáljuk a számlázást / finanszírozást a vállalkozásoknak és elősegítsük a folyamatok optimális működésének kiépítését. 

Technológiák

  • PHP7
  • Symfony 4-5
  • Doctrine
  • Mysql
  • Rest API
  • Docker
  • GIT
  • PHPUnit
  • Behat
  • Xdebug

Jó ha ismered..

  • Google Cloud
  • Helm
  • RabbitMQ
  • NodeJS

Kit keresünk?

Backendes kollégát keresünk, akinek van affinitása a devops-os toolokhoz is. A tesztelés kiemelt fontosságú, így elengedhetetlen, hogy legyen unit tesztekkel tapasztalatod. Symfonyban fogsz dolgozni, de ha más frameworkben szerzett tapasztalatod van az sem gond.

 

Hogyan fejlesztünk?

Unit tesztekkel fedjük le a fejlesztéseinket és behat tesztekkel ellenőrízzük az endpoint kimeneteket. Symfony 4-ben dolgozunk, de már folyamatban van a rendszer frissítése a következő Symfony verzióra. Konténerizált környezetünk és google cloud alapú infránk van. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a rendszer skálázható legyen, amit queue alapú megoldásokkal és kubernetes alapú infrastruktúrával segítünk elő. 

 

Hogyan tudsz jelentkezni?

Amennyiben úgy érzed, hogy passzolnál a csapatba, kérlek írj a karrier@flexibill.hu email címre, csatold be a cv-det.

 

Milyen technológiákon kéne dolgoznod?

Symfony 4 – ben fejlesztünk, OSX – en, PhpStorm – ban. Rest API – ként működik a backend, az api dokumentálása pedig Swaggerben van megoldva. ORM – et használunk a db sémához és egyelőre mysqlre forgatjuk át. A lokális fejlesztés docker alapokon működik, az üzemeltetés pedig Kubernetes alapokon Google Cloud – on van fenn.

 

Milyen a management?

A folyamatok irányítása támogatva van egy product ownerrel, aki előkészíti a feladatokat és megbeszéli azokat a fejlesztőkkel, az elkészült munkát pedig a tesztelővel együtt le is ellenőrzi. A fejlesztés részleteit a vezető fejlesztő tervezi meg, aki egyben a backend fejlesztését is koordinálja.

A csapat SCRUM szerint dolgozik, a management 2 hetes sprintekben készíti elő a feladatokat, amiket aztán a csapattal közösen egyeztet és validáltat. Jirát használunk a feladatok nyomon követésére.

 

Milyen a napi rutin?

Reggel 9:30 – as érkezés és 10 órás daily standup – al kezdünk, itt mindenki elmondja mivel haladt a legutóbbi meeting óta és mivel fog a mai nap során. Lehetőség van megbeszélni a blokkokat és elhárítani azokat. A napi kommunikáció Slacken megy.

 

Milyen eszközöket tudunk nyújtani?

A céges gépnek Macbook-ot használunk, de aki nem érzi kényelmesen magát OSX – en, annak tudunk rendelni igény szerint mást is. A munkaállomás erősítéséhez egy 27 colos monitort tudunk adni és külön tudunk rendelni igény szerinti széket.

 

Milyen az iroda és merre van?

Belvárosi irodánk van, az oktogonhoz közel, a Mozsár utcában. Egy irodaház 4. emeletén van az egész cég. Az emelet a mienk, külön van tárgyaló, konyha, szóval minden megvan a napi működéshez. A környéken a belvárosból adódóan rengeteg étterem található, így változatos lehet a napi étrend.

 

Milyen a felvétel nálunk?

Első körben egy közös beszélgetéssel kezdünk a vezető fejlesztővel, ahol a kompetenciáidat fogjuk ellenőrízni és ha itt minden rendben ment, akkor egy következő találkozón az egész csapattal ülünk le beszélgetni, ahol te is megismerhetsz minket és a csapat is megismerhet téged. Ezek után pedig a szerződéses részleteket kell tisztáznunk és már kezdhetsz is.

 

Milyen bérsávban dolgozunk?

Nettó 400 – 700K bérsávot gondolunk, tapasztalattól függően.

 

Milyen fejlődési lehetőségeket tudunk nyújtani?

A startup jellegünkből kifolyóan roppant nyitottak vagyunk az új technológiákra és a változásokra, így külön szentelünk időt a kutatásokra is. Amennyiben nyitott vagy és kiváncsi vagy új dolgokra, amit tudunk hasznosítani, támogatni fogjuk.

 

Milyen a munkaidő, home office lehetőség megoldható?

Reggel 10 és 16 között van a törzsidő, ez időben preferáljuk, ha bent vagy, de ha úgy alakul, hogy home officeban szerretnél dolgozni alkalmanként, akkor az is megoldható.

 

Mit tudunk még nyújtani?

Az irodában korlátlan az ásványvíz és kávé fogyasztási lehetőség, szükség esetén alkalmanként céges autót is tudunk biztosítani.

 

Hogyan tudsz jelentkezni?

Amennyiben úgy érzed, hogy passzolnál csapatba, kérlek írj a karrier@flexibill.hu email címre és csatold be a cv – det.

ESETTANULMÁNY

CÉG PROFILJA

Mélyépítéssel foglalkozó cég, 2 mrd Ft árbevétellel, saját, gépekkel és szakembergárdával, 7 év építőiparban eltöltött szakértelemmel.

KIHÍVÁS

Az ütemezések szerint haladnak a munkák, első ütem teljesítés igazolása rendelkezésre áll, de a korábban már jelzett hosszabb 90 napos fizetési határidő szerepel. A mélyépítő Kft-nek el kell kezdeni a következő ütem munkálatait, és folyamatosan gyűlnek a költségszámlái, az embereknek bért kell fizetni, szeretne előbb hozzájutni a pénzéhez.

MEGOLDÁS

A mélyépítő kft. a kiállított teljesítés igazolás  és számla másolatát benyújtotta társaságunkhoz, és 1-2 napon belül, ahogy a fővállalkozó visszaigazolta, hogy minden rendben a számlával, a faktorcég kifizette a számla értékének a 90%-át a mélyépítő Kft-nek. Így a mélyépítő Kft ki tudja fizetni a felmerült költségeit, alkalmazottai bérét, és van elegendő tőkéje a 2. ütem elvégzéséhez.

A mélyépítő Kft a fenti gyakorlatot követte a további ütemek számláinak kiállításakor, így lett elegendő tőkéje a működéshez, kivitelezéshez, továbbá szerzett egy újabb referenciát, és kapcsolatot a fővállalkozó nevében.

ESETTANULMÁNY

CÉG PROFILJA

Szállítmányozással foglalkozó cég, 250-300m Ft árbevétellel, 2 lízingelt kamionnal rendelkezik, saját telephellyel Pécelen.

KIHÍVÁS

A szállítmányozó cég szeretne előbb a hozzájutni a pénzéhez hiszen szinte minden megrendelője 30 vagy annál több napra fizeti ki a számlákat, így van olyan hónap amikor az elvégzett munkák csupán töredéke folyik be a kasszába. A kamionokat tankolni kell, és havonta lízing díjakat is rendezni szükséges, hiszen ellenkező esetben a munkaeszközei és a cége kerül veszélybe.

MEGOLDÁS

Cégünkkel írt alá a szállítmányozó cég faktorszerződést, melynek révén a számla kiállítását követően pár napon belül hozzájut a számla értékének jelentős részéhez, így tudja tankolni a kamionokat, és a lízingdíjat is tudja fizetni, továbbá újabb munkákat is tud vállalni.

ESETTANULMÁNY

CÉG PROFILJA

Újonnan alapított borász Kft, 3-4 hektáros szőlő ültetvénnyel. A cég üzletláncokba és nagyobb borkereskedő cégekbe, szállodákba tervez beszállítani, használva eddigi kapcsolatrendszerét.

KIHÍVÁS

Induló vállalkozásként, a meglévő tőkét elköltötte a cég a minőségi borok beszerzésére, melyet tovább kíván értékesíteni, továbbá az ültetvénnyel kapcsolatban is merültek fel nem várt költségek. Borász Kft. szerződött üzletláncokkal, indulhat a beszállítás. Az üzletláncok 45-60 napra fizetik ki a beszállított bor ellenértékét, viszont ha értékesíti a teljes készletet a cég nem lesz tőkéje a következő beszerzésre, és a borász Kft addig felmerült működési költségeit sem tudja fedezni. Az ügyfél igénye tehát minél előbb hozzájutni a pénzéhez.

MEGOLDÁS

Miután a borász Kft faktorszerződést kötött cégünkkel, a számlakiállítást követő pár napon belül hozzájutott a számla ellenértékének nagy részéhez (90%), így a további beszerzéseit tudta fedezni, és induló vállalkozóként kapott finanszírozást, ingatlan és ingó fedezett nélkül.